گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

موتلفه گوش به فرمان می خواهد

خبر
هاشمی طاهری:
موتلفه گوش به فرمان می خواهد


«به نظر می‌رسد بعضی از افراد موتلفه کسانی را می‌خواهند که گوش به فرمان باشند. بنده فقط گوش به فرمان خدا و مقام معظم رهبری هستم و در راستای خدمت به مردم کار می‌کنم. ملاحظه‌کار و محافظه‌کار نیستم و شفاف صحبت می‌کنم.»
چند روزی است که شایع شده هاشمی طاهری نامزد انتخاباتی مجلس نهم از حوزه کاشان و آران و بیدگل به نفع دیگر نامزد این حوزه از میدان رقابت کناره‌گیری کرده است. وی در گفتگو با روزنامه کاشان با رد این مطلب گفت: بنده سفت و قرص و محکم تا آخر ایستاده‌ام . بر اساس وظیفه آمده‌ام و تا آخر می‌ایستم و به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم و انصراف نمی‌دهم.
وی با اشاره به این که از حزب موتلفه اسلامی به فرمانداری کاشان شکایت کرده است افزود: بعضی می‌خواهند رقیب را از صحنه خارج کنند و این یک تخلف انتخاباتی است. برگه‌ای مبنی بر انصراف من به نفع آقای گرانمایه‌پور چاپ شده و در موتلفه پخش و خوانده شده است.
هاشمی طاهری با بیان این که ظاهراً موتلفه کاشان از آقای گرانمایه‌پور حمایت می‌کند گفت: من عضو رسمی موتلفه هستم ولی این روش موتلفه را اصلاً نمی‌پسندم و به نظر می‌رسد بعضی از افراد موتلفه، کسانی را می‌خواهند که گوش به فرمان باشند. بنده فقط گوش به فرمان خدا و مقام معظم رهبری هستم و در راستای خدمت به مردم کار می‌کنم. ملاحظه‌کار و محافظه‌کار نیستم و شفاف صحبت می‌کنم.»
وی در جواب این سوال که چه گروه یا حزبی از شما حمایت می‌کند گفت: در کاشان یک حزب بیشتر نداریم و آن حزب موتلفه اسلامی است. حزب و گروه و جناح دیگری که به صورت رسمی و تشکیلاتی کار کند، نداریم و بنده از پشتیبانی توده مردم برخوردارم.
وی در جواب خبرنگار روزنامه کاشان که از رد صلاحیت‌ها پرسید گفت: من نمی‌دانم هیئت اجرایی و هیئت نظارت شورای نگهبان بر چه اساسی برخی نامزدها را رد صلاحیت کرده‌اند. خودشان می‌دانند. من اگر اطلاعات کامل راجع به مسئله‌ای نداشته باشم اظهار نظر نمی‌کنم.
این نامزد انتخابات مجلس اقبال خود را خوب ارزیابی کرد و افزود: موفقیت به هیچ عنوان دور از دسترس نیست. وضعیت من خوب است. فعالیت زیادی کرده‌ام و انشاءالله بتوانم رأی بیاورم و به مردم خدمت کنم.
وی ادامه داد: نظر من این است که بیایم و برای مردم کار کنم و حق را بگویم و به دور از هرگونه سیاست‌بازی و بازی‌های سیاسی و جناحی به مردم خدمت کنم.
هاشمی طاهری در پایان گفت: هرکس که از فیلتر شورای نگهبان گذشت روی چشم مردم جای دارد و همه باید احترام بگذارند و مردم در دو چیز آزاد هستند. یکی بیایند کاندیدا شوند و دیگر آن که در رأی دادن آزاد هستند وبا فهم و شعور و درکی که دارند  به هرکس می‌خواهند رأی می‌دهند و هرکس که رأی بیاورد برای همه قابل احترام است.

ماهنامه جوان کویر
روزنامه کاشان
11 بهمن ماه 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد