گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

معینی را نشناختند، رد شد!

خبر

معینی را نشناختند، رد شد!

به من گفته شد به علّت عدم شناخت صلاحیت شما تأیید نشده است. هیأت نظارت از من خواستند برای بررسی بیشتر چهار نفر معرف اعلام کنم.

این گفته مصطفی معینی در جواب پرسش خبرنگار روزنامه کاشان بود. از او پرسیدم چگونه امکان دارد دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی چهره‌ای ناشناخته و نیاز به معرف داشته باشد.

معینی گفت: هیأت نظارت از من خواست معتمدین محلی را به عنوان معرف اعلام کنم . من ۱۹ – ۱۸ سال است که در مجلس هستم و این که آنها چرا آشنایی نسبت به دبیر کمیسیون اصل نود مجلس ندارند سوالی است که می‌بایست از آنها پرسیده شود.

وی در جواب این سوال که چه کسانی را به عنوان معرف نام برده است گفت: بنده مشاور آقای باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی هستم. از آقای فدایی دبیرکل جامعه ایثارگران، آقای نکونام دبیر کمیسیون اصل نود و آقای دکتر نادران و دکتر نجابت از نمایندگان ارزشی مجلس شورای اسلامی نام بردم.

معینی در جواب این سوال که آیا رد صلاحیت وی می‌تواند به تنش‌های محلی و رقابت‌های منطقه‌ای به خصوص بین کاشان و آران و بیدگل دامن بزند گفت: ما موظف به شرکت در انتخابات هستیم و تلاش می‌کنیم دیگران را نیز به شرکت در انتخابات تشویق کنیم.

وی در جواب این سوال که شایع شده است ردصلاحیت‌ها تحت تأثیر فرد یا افرادی دیگر از کاندیداهای رقیب صورت گرفته، گفت: مقداری صبر کنید. الان قضاوت زود است.

ماهنامه جوان کویر
روزنامه کاشان
5 بهمن ماه 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد