گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

هیأت اجرایی صلاحیت دکترعلیرضا فیروزیان را رد کرد

خبر
هیأت اجرایی صلاحیت دکترعلیرضا فیروزیان را رد کرد

دیگر کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس از حوزه کاشان به خبرنگار روزنامه کاشان گفت: آقای مهرعلی عضو هیأت اجرایی انتخابات به من گفت اگر ما شما را رد صلاحیت نکنیم، شورای نگهبان این کار را خواهد کرد. بنابراین بهتر است انصراف بدهید تا آبرویتان نرود.
دکتر فیروزیان افزود: وقتی این گفته را شنیدم ناراحت شدم و گفتم می خواهم آبرویم برود و این سند افتخاری برای من خواهد بود.
وی در توضیح این گفته افزود: وقتی فردی مثل من که برای انقلاب زحمات بسیاری کشیده ام بعنوان ضد انقلاب معرفی شوم این رد صلاحیت یک سند افتخار است.
دکتر فیروزیان علت عنوان شده رد صلاحیت خود را ضدیت با قانون اساسی و ولایت فقیه گفت و ادامه داد: من برادر سه شهید و رزمنده بوده ام. در بلوچستان برای انقلاب دویده ام و در اوج ترورهای منافقین بعنوان محافظ آقای یثربی انجام وظیفه کرده ام
وی افزود علت آنها این بوده است که من صادقانه به آنها گفتم که در صورتی که تمام خانواده ام به احمدی نژاد رأی داده اند من به موسوی رأی داده ام. ولی در هیچ تظاهرات شرکت نکرده ام و در هیچ گروهی عضویت نداشته ام.
از من پرسیدند نظرات راجع به موسوی چیست و در جواب گفتم: مسئله موسوی در هیچ دادگاهی مطرح نشده است.
دکتر فیروزیان به اختلاف حضرت علی(ع)با فردی یهودی بر سر زره اشاره کرد و گفت: به آنها گفتم شما که از حضرت علی بالاتر نیستید. در اختلاف حضرت علی با آن فرد، وقتی کار به دادگاه کشیده شد و حضرت علی نتوانست دلیلی مستند ارائه کند محکوم شد و به طرف مقابلش گفتند می تواند اعاده حیثیت کند.
وی افزود: اگر این موضوع در زمان حال بود، به فرد یهودی شلاق می زدند.
دکتر فیروزیان گفت: من به  آنها گفتم شما از ولایت جلو افتاده اید و به راحتی یک نفر را کافر و منافق محسوب می کنید.
گفتنی است این سومین رد صلاحیتی هیأت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل است که تا کنون به اطلاع این رسانه رسیده است.
ماهنامه جوان کویر
روزنامه کاشان
دی 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد