گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

از همه ظرفیت شهرستان برای برگزاری با شکوه انتخابات استفاده می کنیم

فرماندار در چهارمین جلسه ستاد راهبردی انتخابات کاشان :


از همه ظرفیت شهرستان برای برگزاری با شکوه انتخابات استفاده می کنیم


رئیس ستاد راهبردی انتخابات کاشان در چهارمین جلسه این ستاد گفت: با استفاده از همه ظرفیت دستگاههای شهرستان انتخابات اسفندماه 94 را با شکوه تر از همیشه برگزار می کنیم.


دکتر حمیدرضا مومنیان افزود: انتخابات یک امانت و آزمون است و سلامت، تعهد و توانایی از شاخصه های مجریان انتخابات است. لازم است شرایط به گونه ای فراهم گردد که همه سلایق و گرایش های فکری و سیاسی در این انتخابات شرکت نموده تا منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خلق حماسه بزرگ سیاسی در دولت تدبیر و امید محقق گردد.


وی تاکید کرد: دولت یازدهم با دقت و برنامه ریزی مناسب تمهیداتی فراهم آورده که مردم با اطمینان، اعتماد و اعتقاد راسخ در انتخابات اسفند ماه امسال حضوری حماسی داشته باشند و معتقدیم انتخابات عرصه سرنوشت و مطالبه گری است.


سرپرست فرمانداری کاشان تأکید کرد: برای برگزاری باشکوه انتخابات و فراهم نمودن شرایط برگزاری آن، جلسات متعددی برای رصد و احصا مشکلات احتمالی انتخابات داشته ایم ضمن اینکه مسئولین کمیته ها گزارشی از مشکلات و پتانسیل های مجموعه های خود را نیز ارائه کرده اند و بسیاری از نیازمندی ها و مشکلات با استفاده از ظرفیت های قانونی حل شده است.


دکتر مومنیان ابراز امیدواری کرد با تمهیدات انجام گرفته و حضور حداکثری مردم شاهد انتخابات با شکوه در اسفندماه امسال باشیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد