گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دنیا برای حل مشکلات منطقه نیازمند ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس شورای اسلامی در برزک:


دنیا برای حل مشکلات منطقه نیازمند ایران است


دنیا با وجود داشتن سلاح ، امکانات و قدرت برای حل مشکلات منطقه خاورمیانه نیازمند حضور ایران است و این نشان از اقتدار ایران اسلامی در صحنه های بین المللی دارد.


دکتر عباسعلی منصوری در جمع مردم برزک و در مسجد جامع این شهر با بیان این مطلب افزود: اقتدار ایران اسلامی مدیون اسلام عزیز، محرم ، هیئت های سینه زنی و حضور مؤثر مردم است. مدیون نظام ولایت فقیه محور است. مدیون امام شهدا، امام خمینی است و مدیون مقام معظم رهبری است که هشیارانه مسائل را رصد نموده و امور را با رهنمودهای خود به مسیر درست هدایت می نمایند و در صدر همه اینها، مدیون فضل خدا و لطف خدا است.


نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی کشورهایی جمع شدند و گفتند فقط 5 کشور در دنیا وجود دارد که می تواند دنیا را مدیریت کند. می تواند بمب اتم و حق وتو داشته باشد. ولی حضرت امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی همه این معادلات را برهم زد و مدل جدیدی را مطرح نمود و مقام معظم رهبری نیز هشیارانه در قضایای مختلف و با رهنمودهای خود کارها را به جلو هدایت می نمایند.


منصوری با بیان این که نقش مقام معظم رهبری را در نقطه به نقطه برجام می توان دید تصریح کرد: نقش موثر رهبری باعث شد تا برجام فراتر از معادلات بین المللی هدایت گردد. وقتی بالای 85 درصد سلاح دنیا و پول دنیا دست 5 کشور جهانی است. در این شرایط ایران یک طرف میز می نشیند و 1 + 5 کشور دنیا در طرف دیگر میز و در نهایت و به تعبیر مقام معظم رهبری ، ایران اسلامی سرافرازانه بیرون می آید؛ و همه اینها نشان از لطف خدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری دارد.


دکتر منصوری در خصوص مسائل داخلی کشور گفت: در صحنه داخلی و ملی نیازمند ایجاد اشتغال برای جوانان هستیم و حل این مشکل در رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته است. اقتصاد مقاومتی با تولید صادر محور محقق می گردد. لازم است واردات محصول جای خود را به صادرات تولیدات ایرانی بدهد که به وسیله جوانان با ایجاد اشتغال در کارگاهها و کارخانه ها رقم خورده است.


وی لازمه حل مشکلات داخلی را همدلی و همزبانی مردم و مسئولین ذکر کرد و گفت: لازم است هوشمندانه در کنار هم قرار بگیریم و از دست از اختلاف حیدری نعمتی برداریم. اختلافاتی که انگلیس ها از سیصد سال پیش در کشورهای اسلامی ایجاد کرده و همچنان سعی می کنند بر شدت و تدوام آن بدمند. چنانچه اختلاف این شهر با شهر دیگر ، این محله با آن محله و این حزب با آن حزب را کنار بگذاریم خواهیم توانست از نعمت هایی که خداوند در اختیار ما قرار داده است و منابع موجود و ظرفیت هایی که در جمهوری اسلامی است برای رفع مشکلات بهره مند گردیم.


نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست در رفع مشکلات منطقه مانند گذشته با مشارکت فعال خود زمینه توسعه و پیشرفت روزافزون منطقه و شهر را ایجاد نموده و گفت: مردم به دولت کمک کنند و به معتمدین اعتماد کنیم. مشکلات را شناسایی نموده و وقتی روی موضوعی تمرکز کردیم همه با هم دست به دست هم داده و با هم افزایی همه نیروها برای حل آن اقدام کنیم.


منصوری مشارکت مردم برزک را در حل مسائل و مشکلات شهر خوب ارزیابی کرد و گفت: وقتی در جایی مردم مشارکت می کنند مسئولین انگیزه بیشتری برای همراهی و همکاری پیدا می کنند و این موضوع در شهر برزک باعث شده است تا پروژه های مختلف شروع شود و با موفقیت به سرانجام برسد که نمونه های آن را می توان پروژه آبرسانی ویشنگ، تکمیل درمانگاه برزک و به خصوص ساماندهی رودخانه برزک نام برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد