گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

پیام 13 آبان ماه ؛ هوشمندی جامعه در صیانت از منافع کشور است

سرپرست فرمانداری کاشان:


پیام 13 آبان ماه ؛ هوشمندی جامعه در صیانت از منافع کشور است


فرماندار کاشان گفت: پیام 13 آبان ماه ؛ هوشمندی مردمی به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در صیانت از منافع کشور در برهه های مقاطع تاریخی کشور است و لازم است با پاسداشت آن روحیه حق طلبی حفظ و تقویت گردد.


دکتر حمیدرضا مومنیان افزود: رسالتی که بر دوش قشر فرهیخته و اندیشمندان دانشگاهی به عنوان چشم بیدار و تحلیل گر جامعه می باشد یه صورت خاص و ویژه می باشد و عموم مردم از آنان انتظار دارند تا شرایط روز را رصد نموده و بر اساس حق طلبی و استکبار ستیزی نسبت به اتفاقات جامعه ابتکار عمل به دست گرفته و فعالانه اقدام نمایند.


وی تأکید کرد: تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان ماه توسط دانشجویان در ظرف زمانی خود در راستا تحقق اصول و آرمان های انقلاب است که حق طلبی و استکبار ستیزی را در رأس آن قرار دارد.


دکتر مومنیان با بیان این که دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران یک دشمنی دیرینه است افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز تأکید مبارزه با استکبار برخوردار از پشتوانه عمیق عقلانی و تجربی است و با توجه به اسنادی که به دست آمده است به صراحت نشان می دهد امریکایی ها در دوران شکل گیری نهضت، در مقابله رژیم ننگین پادشاهی با مردم و همچنین پس از انقلاب، پیوسته برای ضربه زدن به ملت ایران در تلاش بوده اند.


سرپرست فرمانداری کاشان تأکید کرد: اکنون نیز رسالت عموم مردم به خصوص جامعه فرهیخته و دانشگاهی و دانش آموزی آن است که مسائل جامعه را بررسی نموده و با روحیه حق طلبی و استکبارستیزی در جامعه حضوری با نشاط و فعال داشته باشند.


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد