گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

امنیت و آرامش جامعه حاصل زحمات نیروی انتظامی است

فرماندار کاشان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی


امنیت و آرامش جامعه حاصل زحمات نیروی انتظامی است


سرپرست فرمانداری کاشان در مراسم صبحگاه مشترک در هفته نیروی انتظامی که در ستاد نیروی انتظامی شهرستان کاشان برگزار شد گفت: نیروی انتظامی مایه اقتدار ملی است و امنیت و آرامش امروز جامعه حاصل تلاش و زحمات نیروی انتظامی است.


دکتر حمیدرضا مومنیان افزود: نیروی انتظامی ایران اسلامی از اقتدار و صلابت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع باعث افزایش امنیت عمومی در عرصه‌های مختلف شده است.


وی تصریح کرد: وجود رهبری در رأس نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان رهبر و فرمانده کل قوا برای ملت ایران و مدافعان امنیت کشور یک ویژگی و امتیاز منحصر به فرد می باشد که باعث شده تا کشور در مخاطرات ملی و بین المللی و بزنگاه های سرنوشت ساز تاریخی به سلامت عبور کند.


مومنیان خدمت در نیروی انتظامی را عبادت دانست و گفت: مجاهدت و از خودگذشتگی فرزندان این مرز و بوم در نیرو انتظامی باعث شده تا امنیت و آسایش جامعه تأمین گشته و قطعاً در بستری از امنیت است که کسب و کار رونق گرفته و زمینه های رشد و تعالی جوانان فراهم می گردد.


وی کنترل ناهنجاری ها و برخورد با مفاسد را از دیگر مأموریت های نیروی انتظامی ذکر کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی ضمن انجام مأموریت های تعریف شده خود توانسته است در کنار مردم به مردم خدمت رسانی نموده و قطعاً می توان گفت تجلی بارز شعار سال که همدلی و همزبانی دولت ، ملت و آحاد مردم است در عملکرد نیروی انتظامی به خوبی دیده می شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد